Sova lite

Inne och nyduschad efter ännu en grym dag, i förmiddags började vi med att fixa det sista inför Elins resa till Zangersheide som påbörjades vid lunch idag :) Sen började vi avverka dagens "to do"-lista, jag började med att longera 3-årshingstarna Chanel och Corum, båda var superduktiga :) Snart dax att ta fram sadeln :)
Sen red vi ut en runda i det fina vädret, hur mysigt som helst! Jag hann sedan longera en häst till innan vi tog lunch.
Efter lunchen har det gått i ett. Vi har ridit ut en runda, jag har ridit Sammi och ett par hästar till samt börjat tämja 3-årshingsten "Calle" som fick flytta in idag, gullig rackare!
 
 
Typ världens snällaste "Benji" (hingst f.09 e. Cartier) blev lite trött efter att ha sprungit snällt och duktigt! :)
 
Nu ska jag sova, imorrn ska jag försöka ha lite mer bloggork.... Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0