Tillbaka på Loviseholm!

Hänt lite sen förra veckans bloggande. Jag har flyttat tillbaka till Örebro och Loviseholm, världens bästa mamma körde ner mig och Sammi i onsdags och nu bor vi här igen :) Sammi har hamnat i något slags lyckorus över att vara på "hemmaplan" igen och har stundtals varit mer vild än tam, och själv har jag nog inte förstått att detta är på riktigt..:)
Trimmade Sammi lite för Elin i torsdags, han var lite spänd men blev helt grym efter en stund. Åkte till Grevagården i fredags där vi tillbringat helgen med 11 hästar, och jag kan nog säga att han aldrig hoppat så avspänt! Visserligen lite tjaffsig mot handen men rom byggdes inte på en dag...
Om 45 minuters trimning i torsdags kunde ge sån otrolig skillnad på hela hästen och på mig så lär den här vintern göra susen minst sagt.. Nästa år kan bli roligt!
Har tyvärr lyckats ha ett nedslag i dom tre 120-klasserna jag ridit, surt såklart när han gör fina rundor och kämpar så glatt med mig, men man kan å andra sidan välja och se det som att det är otroligt skönt att han har blivit så jämn!

<3
 
Har för övrigt haft en supermysig helg i Greva med Daisy, Alicia och Nina, massa fina hästar och Elin har ridit lika bra som vanligt, nu blir jag bortskämd med att se sådär galet bra ridning igen - inspirerande till tusen!
Dax att sova lite snart, trött tjej!
Natti :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Hej!

Så roligt det ska bli att följa Er i vinter! Hur kommer det sig att du flyttade tillbaka??
och du .... Du Är Grym!!

Svar: Skulle sluta på stället jag var på och fick möjlighet att komma tillbaka, var ett ganska lätt beslut att ta i det läget :)) Taaack! :)
Linn

2012-09-09 @ 21:22:06
Postat av: Malin

Gud så kul o läsa att du e tillbaka på Loviseholm!!! Ska bli kul o följa ditt liv där nu igen! :o) Mvh Malin (en trogen läsare av din blogg)

2012-09-12 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0