Träningsvärk och soffmys

Efter min lilla avhyvling i förmiddags så har jag nog skött mig ganska bra tror jag. I grund och botten handlar det nog mest om att jag ska tro på mig själv istället för att be om ursäkt hela tiden, väldigt enkelt i teorin men lite svårare i praktiken, i alla fall för mig..
Trimmat sju hästar som alla varit fina, jobbat några av dom på åttvolten över 3st cavaletti och varierat galoppsprången, nyttigt som tusan och hästarna blir så lösgjorda och genom kroppen :) Sammi var en av dom som fick gå på åttan, han kändes jättefin, har verkligen tagit ett par steg framåt bara sista veckan sen jag kom ner hit. Kan inte nog tacka Gaby för allt grundjobb som hon lagt ner på oss under det här året, utan hennes tålamod och stöttning under alla perioder när han inte varit så väldigt enkel så hade vi aldrig varit där vi är idag! Nu har vi fått en supergrund att arbeta utifrån, vilket gör det hela väldigt mycket enklare att utveckla här nere nu :)

Världens bästa kompis!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0