Why I'm back

Finns såklart en lång historia bakom hur och varför jag nu är tillbaka på Loviseholm. Tänker inte gå in på alla detaljer men ni som följt min blogg länge vet att jag aldrig önskat något annat än att vara här, det är här jag känner att jag utvecklas som ryttare och får göra det som jag vill göra :) Att det blev ett break under nästan ett år tror jag var bra för alla, jag tror i alla fall att det var väldigt bra för mig både person och ryttare. Jag har fått prova att stå mer på egna fötter, att själv ha hela "ansvarsrollen" och också för att verkligen få komma på att det är det här jag vill syssla med!
När jag skulle sluta på jobbet i Delsbo hade jag en otrolig tur som fick chansen att komma tillbaka hit, och jag är oerhört glad och tacksam över det! :) Känner mig extremt motiverad, har riktigt fina hästar som jag tycker så galet mycket om och har alla chanser i världen att förvalta allt med den otroliga hjälpen som jag hela tiden har runt omkring mig :)
 

Kommentarer
Postat av: Lina holmbom

Kul att du är tillbaka igen! =) Finns verkligen fina hästar där nere!

2012-09-19 @ 08:04:12
URL: http://skrotpilot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0