hoppning på hög och låg nivå

Sitter och tittar lite på eftersändningen från dagens första omgång av wc-finalen i göteborg. Sinnessjukt vilka hästar det finns, blir spännande att se vilka som fortsätter hoppa lika fint hela helgen :) Extra roligt att alla svenskar ridit felfritt!Jag har hoppat på lite lägre nivå idag, rättare sagt på fina 4-åringar. Dom fick hoppa bana och var superduktiga :) Jag börjar hitta nån slags känsla igen, blir så mesig och passiv, måste vara mycket snabbare i tanken så att jag hela tiden ligger steget före istället för efter. I övrigt har jag trimmat några och skrittat ut på sammi. Imorgon är det fredag, läskigt hur fort veckorna springer iväg! Snart är det vinter igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0