mitt i stor final

Ännu en lugn dag, vanliga stallsysslor imorse och efter frukosten, klar i stallet vid 12-snåret och har sedan kollat lite tävlingstermin och annat fram till att världscupfinalen började kl 14. Nu har jag precis varit ute och gjort sista hagbytet, ska se sista rundan från Göteborg och sen tänkte jag nog rida lite på Sammi. :)
Appropå tävlingstermin så funderar jag på att ta en norrlandstripp även denna sommar för att tävla lite på "hemmaplan", ska kolla upp hur det funkar med våran tävlingsplanering här nere :) För mina hästar borde det funka fint eftersom att jag lagt ner Falsterboplanerna i och med att båda tappar en del tid vid kastrationerna. Planen får istället bli att få med dom till Flyinge och avelschampionaten i höst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0