Mitt i veckan

Veckan har börjat bra. Jättebra till och med, är väldigt motiverad och hästarna är grymma! :) Har ännu en gång kommit till läget när jag måste ta alla hästar ett steg ytterliggare, har så himla lätt för att sitta och bli lite nöjd, gärna "dag efter dag".. Tror kanske att jag behöver bli bättre på att planera varje ridpass och verkligen fundera över vad varje häst behöver träna på innan jag sitter upp. Även om man alltid måste kunna anpassa sig efter dagsformen så tror jag att jag kan förbättra det dagliga arbetet genom att ha en bättre grundplan.
 
Igår var bästa Lojsan här och hälsade på oss, vi bestämde oss för att anordna lite grillkväll för att fira in våren och tillbringade tillsammans med en engångsgrill med lite extra eld, självtäljda pinnar och diverse grillbart ett par timmar ute i första riktiga vårkvällen :) Lite galet men väldigt mysigt! 
Idag har både Liten och Skurt hoppat för Arnold :) Sammi fick också lufta sig men hoppade bara några språng, känns väldigt glad och kanske möjligen lite jämnare än innan, inte helt omöjligt att jag är både partisk och optimist men det blir nog bra :)
 
Nu ska jag snart sova lite, har för första gången på tre år själv bett om sovmorgon imorrn och kommer antagligen bli mobbad resten av veckan för att jag till slut, enligt mig själv, har sjunkit så lågt ;) Aja, återstår att se om det är värt det och om jag någonsin gör om misstaget igen ;)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0