onsdag

Är av någon anledning fantastiskt trött idag, åkte dessutom av sammi igår och är lätt stel i nacken efter den smällen. Hästarna går i övrigt fint, hoppade sammi för Arnold idag och det känns rätt bra stundtals :) Kom inte in föränn strax efter halv 9 efter att ha fodrat i vad som en kort stund kändes som oändligt med hästar, man blir snabbt bortskämd när vi har duktiga praktikanter här, gulliga natta som varit här senaste veckan åkte hem idag så nu är det lite tomt igen.
Har försökt styra upp närmsta veckornas tävlande också, Elin åker ner till henriksdal ett par veckor men det känns inte värt pengarna med sammi i dagsläget, jag rider i kumla nästa helg istället och därefter Norrköping v 20, tur jag har bästa Malin som ställer upp och dessutom kommer ev mammsen ner till Norrköping, vore mysigt :)
Nu till helgen är tanken att vi ska hinna vara lite lediga när vi har vår enda tävlingsfria helg innan Falsterbo, hoppas på att både hinna sova lite extra, storstäda mitt lilla hus och börja plugga lite till BE-kortet som jag tänkte ta nån gång inom inte alltför lång framtid.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0