Söndag igen

Veckorna bara springer förbi, önskar verkligen att dygnet hade i alla fall 48 timmar, hade varit perfekt :) Haft en helt vanlig dag, ridit ett gäng, longerat nån och hjälpt Alicia och Daisy lite när dom hoppade. På eftermiddan kom Kulans ägare och tittade när jag red honom och sen hjälpte jag tjejen lite innan han fick åka med dom hem igen, såg bra ut och förhoppningsvis kommer det vara lite enklare för henne framöver :)
Mer spännande än så blir det inte, Sammi är visserligen så pigg att mina försök till promenader utomhus snart är omöjliga, han ser inte klok ut när han får sina spel.. Idag rök stygnen så snart är han på G, fick utlovat av veterinären att det skulle vara jättelätt att ta bort dom, själv tyckte jag att det var krångligt nog och tackar min vilda lilla häst hjärtligt över att han också är världens snällaste som snällt stog still och väntade medan jag satt under magen och konstaterade min obefintliga fingerfärdighet.
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0