storstädning och solsken

Portad från stallet idag, passat på att gå långpromenad med Lewis och att storstäda mitt lilla hus. Är nästan klar med städningen, har dock fortfarande mängder med kläder som ligger på fel ställen och skulle säkert behöva ta snabeldraken ett varv till, kanske får bli imorgon eller möjligen senare ikväll om motivationen hittar tillbaka. När jag ändå var i farten så passade jag på att städa lite bland mina hästsaker, la upp mina tjockare täcken på vinden och plockade fram tunnare täcken :) Sammi solade naken en stund och hann såklart rulla sig både en och två gånger, jag fick lite extrajobb på köpet..
Nu ska jag nog vila en stund, har fått huvudvärken allan, det är inte hälsosamt att vara ledig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0