tisdag

Full fart imorse, Elin och Co kom iväg runt 11-tiden med alla 12 hästar, det blir nog fullspäckade dagar minst sagt för dom nere i Henriksdal :) Finns ett gäng hästar kvar hemma åt mig med, passar också på att plocka in ett par extrahästar när det finns tomma boxar ett par veckor.
Vi har ägnat resterande del av dagen till att göra klart morgonsysslorna som inte hanns med imorse, jag har plockat in Fina från lösdriften, hon har beräknad fölning om ganska exakt en månad men vi misstänker att den kommer att komma tidigare. Hon är hur som helst extremt stor nu och behövde minst sagt en total makeover efter ett år på lösdriften, tillbringade nog nästan två timmar med att få henne i anständigt skick, inte henne emot, tror hon har saknat tamhästlivet :)
När hästarna hade fått lunch brummade vi iväg till Mc Donalds, med lite mat i magen red jag sedan några hästar innan det var läge att kvällsfodra. Nu ska jag sova, blev lite bristande sömn inatt så har lite att ta igen :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0