Torsdag

Har varit en sån fantastiskt jobbig och bitter människa idag, precis sån som jag har otroligt svårt att stå ut med när andra är, jag är bevisligen inte ett dugg bättre själv.:) Är alldeles för lättpåverkad av yttre omständigheter som jag ändå inte kan göra något åt, halvtaskigt väder och huvudvärk kan lätt förstöra humöret en hel dag.
Hästarna har överlag varit rätt bra, betydligt bättre än mig iaf. Avslutade med att fuskrida lite på Sammi som varit alldeles för vild sista dagarna och dessutom betett sig som ett riktigt pucko med hovslagaren imorse. Det har blivit lite fel när min snälla hingst blivit en vild och bråkig valack ;) Tack och lov så var han dösnäll att rida, tänker han fortsätta med det så får han gärna vara både vild och bråkig att hantera.
 
Nu ska jag sörpla i mig ett par glas oboy, beställa nya linser eftersom att jag ser i en härlig dimma och sen sova ikapp med Lewis. :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0