Avbrott från vardagen

Snart dax att släppa allt för några dagar. Har nu gjort sista arbetsdagen på en vecka, imorgon eftermiddag sätter jag mig som en helt vanligt civiliserad människa på tåget hem till Sundsvall och är åter i Örebro torsdag eftermiddag nästa vecka.
Har aldrig innan känt att jag behövt komma bort från vardagen för att hitta motivation och samla energi, men nu tror jag det är mer välbehövligt än någonsin. Inte för att jag inte vet att jag vill jobba med dessa fyrbenta pengaslukande djur, utan bara för att känna att det är värt all tid och energi det tar och alla uppoffringar som görs.
 
För är det något som är viktigt när man lägger ner sin själ 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året på hästar så är det att man älskar det, trivs, har roligt och brinner för det till 100 %.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0