Jag har det bra

Jag har det bra hos mammsen och blir lika bortskämd som vanligt med god mat och frukosten serverad i soffan :) Har ägnat dagen åt att handla alldeles för mycket hos Carro på Equuen, som vanligt grymt fina grejer och nu är jag väl utrustad inför kommande säsong :)
Förutom ett besök på Equeen har vi varit en snabbis på stan och sedan fått gofika hemma hos Barbro innan vi avrundat med middag och film i soffan.
Nu ska jag sova lite, imorgon bitti tar jag tåget vidare mot ett dygn i Ö-vik innan jag landar här hemma hos mamma mitt på dan på julafton igen.
Tjingeling!
 
En extremt glad bild från Falsterbo i somras som jag hittade på mammas dator, man kan ju inte annat än längta tillbaka :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0