Lördag

Vaknade före klockan i morse och var i stallet innan 6, tänk om man klev upp lika frivilligt varje morgon :) Eftersom att jag kom igång i tid så var jag klar i hyffsad tid på eftermiddan också, red Skurt direkt efter innan jag tog tidig lördagkväll med färdigmat och soffhäng. Är rätt trött nu så blir nog sängdax rätt snart, så vaknar jag förhoppningsvis lika tidigt imorrn :)
 
Insåg precis att jag åker hem till Sundsvall om bara en vecka, har inte varit hemma sen förra julen så det ska bli rätt skönt att komma hem några dagar, ser nästan mest fram emot att sova hela vägen på tåget just nu :) Åker hem lördageftermiddag och tillbaka hit på annandagen, skulle kanske passat på att vara hemma lite längre men det passar inte skitbra med längre vila för kusarna just nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag längtar till nästa lördag, ska bli så himla mysigt att ha dig hemma några dagar! kram ma

2013-12-15 @ 10:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0