Mindre lyckad dag

Är förföljd av magkatarren för tillfället, mådde helt ok imorse men sen kom eländet tillbaka om än inte lika illa som igår.. Lyckades hur som helst jobba klart, har sedan varit och köpt proviva, borde vara hyffsat skonsamt och inte reta magen mer än nödvändigt.. :) Mina kusar fick vila idag också, just nu vill huvudet mer än kroppen helt enkelt.
 
Har så smått börjat planera lite inför nästa år, kanske framförallt sätta upp mål för mina hästar, det kan nog underlätta det annars ganska trista, kalla och mörka vinterarbetet att ha klara mål inför nästa säsong. Kanske kommer ett inlägg om det framöver också, vem vet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gör inte samma misstag som jag gjorde bara, drack nästan bara proviva! Proviva innehåller mycket fibrer, läkaren rekommenderade 1 glas om dagen!! Jag hade nog druckit 1liter, inte undra på att jag aldrig blev bättre:)

2013-12-02 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0