När vintern är som bäst

Minus 4 grader, en knapp decimeter snö och vindstilla. Idag har jag inte klagat. Varför kan inte hela vintrarna vara såhär?!
Jag och Amanda var precis lika långsamma med stalltjänsten som vi alltid är på måndagar, konstigt fenomen men det går alltid förbannat långsamt just första dagen på veckan. Ridit hela eftermiddan, jag som säger så många kloka saker råkade i höstas säga att jag längtade in till ridhusets fyra väggar och radion. Nu längtar jag ut till ridbanan vars hörn inte alls är lika skräckinjagande som ridhusets..
I övrigt har jag gått runt som på lyckorus hela dan efter gårdagens "hoppning" med Fina, skulle nog nästan kunna döda för att få behålla henne i många år framöver :)
 
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0