Ny vecka

Förlåt för dålig bloggning i helgen, i lördags var jag toktrött när jag kom in på kvällen och igår var jag först några timmar på Loviseholm och lunchade sedan på Marieberg innan jag fick ett sånt fantastiskt härligt magkrampsanfall som jag får ibland i perioder. Var länge sen nu och vet inte vad det beror på egentligen, gissningsvis gallanfall eller någon typ av magkatarr. Var hur som helst halvt döende från 17-tiden och rätt många timmar in på natten innan jag fick sova lite. Mår som jag förtjänar nu så att säga, har precis fodrat hästarna och ätit några skedar youghurt, nu ska jag dra på ett par ridbyxor och gå ut i stallet igen.
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0