Snöig fredag

Råkade säga igår att jag hellre ville ha snöstorm än regn, man kan säga att jag bokstavligen fick som jag ville...
Totalt snökaos idag, det är väl visserligen alltid såhär när första snön kommer, om ett par månader har vi vant oss :)
Kusarna fick hur som helst mysa inne i värmen idag, jag hade dessutom lugnt på ridlistan och har bara promenerat med en häst och klippt en, rätt chill och var klar redan vid halv fyra trots den extra tid som allt tar vid sånt här väder.
 
Nu väntar ett par lediga dagar, imorgon ska jag dock på p&j en sväng mitt på dan med Sally men annars ser det väldigt lugnt ut :) Ska trimma mina kusar, ta mig tid att klippa Skurt och på söndag ska faktiskt Fina få åka på en liten p&j också! :) Hon ska bara hoppa en jättelåg runda, men vill ändå åka ut så mycket som möjligt på nya platser så det passar perfekt :)
 
Nu ska jag heja vidare på Kevin i Idolfinalen, säga vad man vill om hans sång (men idag var den bra!!), men vilken grym människa, så ödmjuk och ändå stark. Coolt. Och jag ska aldrig mer klaga på att jag har hektiskt schema...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0