Vansinnigt trött

Ge mig lördag kl 16, då ska jag sova 6 timmar på tåget och sen ska jag njuta varenda minut av min ledighet hemma i Sundsvall. Tror aldrig jag längtat efter och behövt ledighet så mycket som nu.. Tror ni Sammi får följa med på tåget förresten? Då hade liksom semestern varit fulländad! :)
Hoppas slippa att bli dödligt sjuk detta år bara, förra året hann jag knappt komma hem innan jag blev halvt medvetslös av förkylningen from hell... Halleluja.
 
Nu ska jag sova lite, ska tvinga mig upp okristligt tidigt imorgon så att jag hinner jobba klart tidigt och förhoppningsvis hinna rida ett par av mina också innan jag troligen ska fira fredagkväll på Loviseholm med några favorittjejer, tror jag får käka mycket D-vitamin om jag ska hålla mig vaken hela dan imorrn, kanske mer effektfullt att gå direkt på lite starkare piller. ;) 
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0