Älskade plusgrader

Njuter av att inte behöva frysa häcken av mig så fort jag går utanför dörren. Blir så oerhört mycket trevligare att jobba när temperaturen ligger över nollan, framförallt innan leran hinner tina fram ;)
Dagen har sett ut ungefär som igår, ridit ett gäng, longerat några och fodrat och fixat lite hagbyten däremellan :) Trimmat Sammi inför tävling i Örebro imorgon, han känns fortsatt fin så bara att hoppas att jag har honom där jag tror, inte alltid det stämmer med dessa män ;)
Bästa Mallan har lovat att åka med mig imorrn, det är inte så ofta vi hinner ses tyvärr så ska bli supermysigt!
Elin är grym i Norge har jag hört, har tyvärr missat varenda klass på web-tv men får rapporter av Claudia, håller tummarna för Dockan i stora finalen imorrn :))
 
Elin och Dockan efter sistnämndas rätt lyckade 150-debut för ett par år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0