Det rullar

Morgonfix imorse som vanligt, var ute igen efter frukosten vid 10-snåret och hann rida tre hästar innan en häst som blivit såld skulle överlämnas till sina nya ägare. :) Var därefter hög tid för lunchfodring och hagbyten, snabb utfodring och rastning av jycken också innan jag satte fart med ridningen igen. Red fem hästar till och longerade en innan pizzan var beställd och kvällsfodringen var ett måste. Hade tänkt hinna lite mer men får ta igen det imorgon istället :)
Eftersom att jag var hungrig som en varg och tryckte i mig pizzan alldeles för fort så sitter jag helt däckad i soffan nu och känner mig som en sprängfylld ballong, ska se tv nån timme till och sen sova lite :)
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0