Fredagsmys

Det rullar på bra här hemma på Loviseholm :) Hade det rätt chill igår, vi var och hämtade ett par unghästar utanför Filipstad på förmiddan och kom hem lagom för att hinna se Elin rida ett par grymma rundor på web-tv från Vestfold :) Var och köpte en stor påse godis och red ett par hästar innan jag tog kväll.
Idag har jag haft lite hjälp på förmiddan, skönt och välbehövligt :) Har ridit ett gäng hästar och fodrat/bytt hagar om vartannat, allt planerat blev ialla fall gjort i bra tid och hästarna gick bra så nu har jag fredagkväll i soffan med Lewis.
Imorrn ska jag på något vis försöka hinna mer än idag men utan extrahjälp, får se till att jobba snabbt och effektivt, trots att snabb kanske inte är mitt stående mellannamn ;)
 
Tjingeling :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0