Trimmar på

Hann allt idag, två kors i taket! Hade till och med kunnat orka och hinna lite extra, men maten väntade så tog kväll istället :)
Åtta hästar har hur som helst fått sitt, har varit prio-ett på ligan som ska till Högbo nästa helg nu när jag varit själv så "mina" småhästar har fått stå tillbaka lite, imorrn tror jag däremot att det kommer finnas tid för dom igen :))
Sammi har tagit det rätt lugnt hela veckan, känts lite sliten i bakknäna efter att ha hoppat lite ordentligt några gånger, så nu när det var ett par veckor mellan tävlingarna har jag passat på att mest bara låta honom gå i hagen, jogga lite lätt och så har han fått gå lite på lina. Imorgon ska han få trimma igång igen :)
 
Sitter just nu och tittar på melodifestivalen, pinsamt dåligt men måste ändå ses på nåt vis, ska nog sova snart istället så att jag är lika pigg imorgon som jag har varit idag! :)
Natti!
Typ världens gulligaste :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0