Trött tjej

Somnade halv nio igårkväll och vaknade bara till liv för att släppa ut Lewis. Bloggen fick stå tillbaka med andra ord, ägnade dock gårdagen åt ridning på ett gäng fina hästar och avslutade med lyxåk på fina Clintan och jogging på Sammi.
Idag ägnades förmiddan åt att förbereda inför kvällens träningar, byta hästar i hagarna och lite annat småfix. Skulle sedan haft stresseftermiddag men den blev istället helt tom och ägnades åt fler hagbyten och trimning på Skurt. Hoppade Sammi för Arnold nu på kvällen och han känns verkligen sjukt fin nu :) Lite het idag efter helgens tävling men så otroligt glad och modig. Känns verkligen som att vi kommit på hur han ska tränas och ridas för att fungera optimalt, och jag kan inte tacka bästa Elin nog för alla "aha-upplevelser" jag fått denna vinter.
 
Nu ska jag sova, klockan blev mycket idag och jag har definitivt fullt upp imorgon med både hovslagare, klinikbesök och ett gäng hästar att rida.
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Elin Jansson

:-) Jag har jättebra WiFi här så nu får du uppdatera ofta så jag slipper ringa och trakassera dig hela tiden om vad som händer ;-) puss!

2013-02-14 @ 11:40:04
URL: http://elinjansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0