Lugn dag

Sitter och kollar på TV och insåg att jag håller på att glömma bloggningen idag igen, å andra sidan har jag knappast mycket att skriva om. Nästan alla "mina" hästar vilar lite, har bara ridit Calle idag, som visserligen var superduktig, så kul! Snart är alla 4-åringar nyklippta också, dom blir så himla fina, och jag får hålla med Elin om att det blir betydligt mer motiverande att träna korthåriga, snygga hästar istället för lurviga pälsbollar :)
Skurtan och Sammi har chillat idag efter gårdagens hoppning, har istället ägnat dagen åt lite stallskötsel, fotografering av några, frisering av några som ska tävla imorgon osv. Lugnt helt enkelt.
Fem hästar tävlar i Strömsholm imorgon, jag stannar hemma och tar hand om stallet istället, trivs bra med det och gör det allt som oftast när jag inte är med och tävlar själv sålänge jag inte behövs på tävlingen.
 
Nu är det sovdax, på't igen imorgon!
Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0