Oskön men ändå skön dag

Rätt uppfriskande temperatur ute idag, blev aldrig varmare än -12 grader och dom flesta timmarna har det varit betydligt närmare -20... Sånna här dagar uppskattas isolerat ridhus lite extra mycket! När stallet var fixat och övriga gänget åkt mot Strömsholm så tog jag en snabbfrukost innan jag satte igång med lite ridning. Jobbade mig igenom sex hästar med en tåvärmarpaus för lunchfodring av hästar och hund, klar med allt inklusive sista fodringen kl 19, hann gå in och få undan lite disk innan Elin & Co kom tillbaka från Strömsholm, gick ut och hjälpte dom med hästarna och nu har jag definitivt däckat i soffan för ikväll.
Mysig dag ändå, skönt att gå runt och fixa i nån slags "Linn-lunk", inte så snabbt alltså eftersom att jag inte ens räknas som snabb när jag skyndar mig, men än dock väldigt behagligt :)
 
Nu dax att se slutet på P3-Guldgalan och sen sova, tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0