Slapp söndag och frågestund

Slapp söndag. Ägnade förmiddan åt fotografering av hästar, ägnade sedan några timmar mitt på dan åt hagbyten, ridhusbyten och lite andra småsysslor. Hade några lediga timmar innan kvällsfodringen som ägnades åt Lewis och lite tittande på Världscupen.
Imorgon ska jag trimma mina fina hästar, börjar känna lite pepp nu inför kommande säsong, har löst licens och sånt nu så snart är jag redo :)
Nu ska jag fortsätta länsa pepparkaksburken, har av någon anledning blivit helt beroende av "Annas Pepparkakor", galet gott!
 
Om några av er läsare har någon fråga eller tips om vad ni vill läsa så kör vi en ny "frågestund" nu, så ska jag försöka göra bloggen lite roligare att läsa framöver.. :)
Tjingeling!
 
<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0