Snöstorm

Det har vräkt ner snö hela dagen, nästan lite mysigt ändå, så himla skönt att det blir lite ljusare ute igen :)
Har annars inte haft någon jätteansträngande dag precis, klippte Liten under förmiddan, så skönt att få bort pälsen på alla småhästar nu. Har dock fortfarande ett gäng kvar så behöver sätta lite fart med det :)
Vi ägnade sedan nån timme mitt på dagen till att fixa i ridhuset och köra in en hel del snö, blev super! Trimmade Skurtan lite när vi var klara, och red sedan Calle på träningarna för Elin, grymt duktig! Började sedan rida Sammi i gruppen efter men fick sjuk magvärk, trodde jag ätit något olämpligt men efter att jag gett upp och gått in igen så blev det bättre. Har ätit lite och gått en promenad med Lewis nu, känner mig fullt frisk om än rätt trött, ska nog sova nu och ta nya tag imorgon :)
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0