Helt jävla magiskt

Sitter här hemma bänkad framför webb-tv och ser Elin och Dockan hoppa hem SM-guldet, ofattbart häftigt, efter att ha legat högst upp på listan sedan första kvalet! Dessutom helt fantastiskt välförtjänt, jag (om nån kanske, med tanke på hur många timmar jag befinner mig här på Loviseholm, dvs alla dygnets timmar nästan 365 dagar om året) vet hur mycket Elin jobbar och sliter för att nå alla framgångar. Hon är en fantastisk förebild och jag kan inte säga nog många gånger hur glad och tacksam jag är som har möjlighet att få ta del av all hennes kunskap, hennes inställning och hennes jävlar anamma.
Har rätt mycket kvar att lära från alla punkter, ska nog ut och träna lite mer nu tills dom kommer hem om några timmar! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0