Tillbaka i Örebro

Har nu precis landat med all packning i Örebro efter att ha fått åka med Carina hem från Falsterbo. Egentligen haft en fantastisk vecka även om det på något sätt alltid lyckas bli kaos när jag har semester. Umgåtts med släkten, haft påhälsning av allra bästa Mallan och sett massor av fina hästar. Shoppat lite och fått fina presenter på släktens årliga födelsedagskalas, lite rolig tradition som min mamma och moster hittat på. :)

Nu ska jag sova, imorgon ska jag typ pussa massor på mina kusar. Har dessutom lämnat Lewis hos mamma, han hade det så fantastiskt i Falsterbo och mår bra av att vistas lite i civilisationen, men det är redan otroligt tomt här..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0