Vansinnigt varmt

Jag hyllar vårt isolerade och svala ridhus än en gång, eftersom det är Arnoldträning ikväll så funkar inte planen med att rida på fältet på kvällarna idag så jag har helt enkelt flyttat in dagens ridning. I förmiddags fixade vi först ridhuset och sen promenerade jag lite med Sammi och red tre hästar, bl.a två 4-åringar e. Caressini L som jag troligen ska tävlingsdebutera på Sundbyholm om ett par veckor.
Har efter det lunchfodrat hästarna och fått mat i min egen mage, plockat in alla hästar från hagarna och nu tvärdog jag i värmen med ett glas saft.. Ska snart ut och rida en kuse till och sedan hoppar nog Skurt för Arnold ikväll. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0