bad day at work

Skött mitt jobb mindre bra idag. Visserligen var 4åringarna grymt duktiga men där behövde jag ju bara försöka ta mig mellan hinderstöden vilket jag nästan klarade prickfritt andra försöket.. Sen har jag ridit fantastiskt dåligt, om det är nån som har ett gammalt ök där hemma som behöver bli lite rappare i fötterna så kan ni höra av er, jag har ett par försiktiga rackare att byta mot ;)

Skämt åsido, tror grabbarna blir grymma och ffa den svarta är nog nästan för bra för mig egentligen, love it. Sammi behöver nog lite tävlingsterapi efter kraschen för ett par veckor sen, han växlar snabbt mellan att känna sig odödlig ena sekunden eller som världens största fegis i nästa ögonblick, upp till mig att ändra på.

Imorgon tar vi nya tag, rider en 130 på Maneten i Skästa på kvällen och ska försöka hinna ett gäng hemma innan om jag inte får sparken efter dagens fantastiska insats. Nu är jag dötrött så lär hur som helst sova några timmar :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0