full fart

Fulla dagar som vanligt, hästarna trimmar på bra och jag har nog skött mig helt ok på ryggen också. :) Livet utan telefon är inte så hemskt som jag i början trodde, det är ganska skönt (!) att inte ha en möjlighet att plocka upp telefonen ur fickan, det som möjligen är lite jobbigt är att sköta alla nödvändiga konversationer via Facebook.. Tar lite längre tid att få fram det man vill motför ett telefonsamtal :)

Imorgonkväll får jag förhoppningsvis tillgång till tele igen när jag träffar mammsen i Gagnef, hon kom på att hon kunde åka med Jennifer som lovat att möta upp mig på tävlingsplatsen i helgen. Supermysigt att båda kommer ner, ska bli så roligt! Jag åker dit med fyra riktigt fina unghästar, en 4åring och tre 6åringar, kan bli en rolig helg! :) Dessutom ska Emma dit med ett par hästar och Arnold med ett gäng, typ grymt!

Nu ska jag duscha och sova, imorgon är det full fart med ridning och packning!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0