telefonlös och solbränd

Tillbringade hela gårdagen på fina Strömsholm, solen sken på oss hela dagen och brännan är nu ett faktum ;) Var lite orolig för mina stackars ben som knappt sett skymten av en sol på två år men dom klarade sig bra, lite för vita fortfarande bara, tror dom behöver se sol oftare ;)
Vi hann åka och fira duktiga Emma som tog studenten också, känns som att det är evigheter sedan jag tog studenten nu, tiden går så otroligt fort!
På vägen hem hamnade vi i kö för en trafikolycka, jag klättrade upp i en slänt för att få en skymt av vad som hände framför oss och plötsligt släppte dom på trafiken, fick lite bråttom tillbaka till lastbilen och lyckades tappa mobilen nånstans innan jag kommit in och vi börjat åka. Halleluja, är alltså utan telefon och verkar så förbli eftersom att det dröjer några dagar tills jag får mitt nya simkort..

Idag har jag varit hemma och ridit ett gäng kusar. Några var grymma och några fick svettas lite, blev nog rätt bra till slut i alla fall, tror att mina hästar överlag svettas för lite och för sällan.
Imorgon tävlar Maneten en 130 i Filipstad, i övrigt ska jag väl rida och fixa lite som vanligt :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0