Älskad häst

Sitter i caféterian på öfk, tävlat fina Skurtan på förmiddagen, är verkligen otroligt glad över att ha en häst som Skurt att rida parallellt med Sammi. Hoppade felfritt i 120n och valde att debutera 130 direkt, hittade ingen bra rytm till en början och fick med fyra bommar av bara farten. Definitivt ryttarmiss och tycker ändå att jag fick ihop allt igen mot slutet och avslutade med bra känsla. Tror trots allt att jag behöver några rundor i 130 innan jag får till ridningen hela varvet runt, var rätt länge sen jag red 130 nu och även om jag har ett antal rundor i ännu större klasser i bagaget så var det länge sen nu och behöver få till tekniken bättre när hästarna hoppar till lite:-) Nu ska jag chilla vidare med fina vänner, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0