Duktiga djur

Ridit ett mindre gäng hästar, dom har i alla fall varit desto duktigare :)) Började med 3-åriga Daimen som blivit lite mindre skvättig sedan han blev valack, första gången jag red honom idag på rätt många veckor och han sprang snällt i trav åt båda hållen. Verkligen en supergullig häst, gillar honom väldigt mycket :)
Linade sedan mina nya projekt som ska ridas och senare i år även tävlas lite, känns som det kommer dröja några dagar innan jag vågar sitta på dom ;)
Hoppat 4-årshingstarna Calle och Clintan som båda är e.Clinton, så grymt fina, riktiga lyxåk! :) Dom gjorde min dag helt klart. Sedan har Skurtan trimmat lite och Sammi har hoppat nu på kvällen, den senare var minst sagt ett pucko till en början, tänk hur fort det kan gå från toppen till botten. Jaja, det blev bra till slut när han fick lite hjälp att komma ihåg hur man håller huvudet stilla och andra rätt enkla detaljer ;)
 
Jösses, har tagit mer än en timme att skriva ner dom här raderna eftersom att jag för ovanlighetens skull ägnat hela kvällen åt att prata i telefonen. Natti! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0