Huvudvärksdag

 
 Haft huvudvärk sen jag vaknade imorse. Blir verkligen helt off sånna här dagar, kan inte koncentrera mig och ser allting i en härlig dimma. Ägnat dagen åt ridhusfix, linat ett gäng hästar och ridit en. Tränat Skurtan för Arnold på kvällen, med tanke på extremt dålig ridning från min sida så måste jag säga att hästen får mer än godkänt. :)
Nu har jag precis ätit pizza, knarkat tabletter och pratat med världens bästa Mallan en timme i telefon om alla världens möjligheter och problem, tiden går fort när man har roligt! :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina Holmbom

Det bästa mot envis huvudvärk är Dubbel treo. Du blir också lite piggare av det då det är koffein i det =)

2013-03-13 @ 21:52:34
URL: http://skrotpiloten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0