Lätt slut

Har haft två rätt lugna dagar efter Högbo. Bara ridit 4-åringarna och longerat ett år yngre Daimen, lite lagom uppmjukande eftesom att min kropp inte kännt sig alltför mjuk och smidig efter Sammis kärleksfulla avskastning i helgen. Vaknar varje gång jag ska röra mig när jag sover eftersom att hela högersidan ömmar och vänstra ljumsken redan sedan tidigare behöver hjälp så fort det benet ska förflyttas i liggande läge. Utöver detta så har jag blivit smittad av alla förkylningsbaciller som springer omkring på gården, men annars mår jag finemang! :)
 
Sammi och Skurtan har bara chillat i hagen två dagar, tänkte försöka hinna rida lite på dom imorgon om jag får tid :) Nästa tävling blir i Örebro v. 11 där båda är anmälda till två st 120-klasser, och v. 12 åker antagligen Skurt med till Grevagården :)
 
Nu ska jag försöka sova lite, har inte rest mig ur soffan på flera timmar och orkade inte ens kolla på Elins träningar ikväll vilket annars alltid är tisdagsnöjet :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0