Panik i lägret

Min godispåse tog precis slut. Kommer alltså gå runt och må lite dåligt över det nu tills jag köpt en ny, tyvärr är det sant även om det låter lite halvgalet ;)
Det har rullat på bra idag. Fick fint väder på köpet, det tackar vi för. Inte ridit så mycket idag heller, min ljumske tackar och tar emot, fyra trimmade och hängt lite på Daimen som måste komma igång igen :) Han verkar dock inte ha glömt något så imorgon tänkte jag rida lite.
Har förutom mitt sitsproblem lite problem med en av "mina" 4-åringar som jag inte får till det med, trodde under helgen att jag var på rätt spår igen men idag inledde den med att spela mig rätt många spratt på kort tid och vi fortsatte sedan hela passet lite lätt i otakt om man säger det så. Verkar inte vara något jag lyckas lösa själv heller, aldrig ska man få vara glad över att man lyckats med nåt.. ;)
Gulligaste Calle kämpar glatt på i alla fall och där får jag bara glatt acceptera att 50kg Linn mot 700kg 170cm+, 4-årshingst inte är en perfekt matchning på pappret. Tycker ändå att det går över förväntan nu, och han är trots allt den jag tycker är enklast att rida av alla för tillfället och den som jag faktiskt kan reglera mest (!), och dessutom är det helt omöjligt att inte tycka väldigt mycket om honom :)
Calle tidigare i vintras :)
 
Sammi kändes rätt fin idag igen, typ som vanligt faktiskt, hoppas det tänker hålla i sig. Han får nog hoppa lite imorrn så att jag vid behov kan ta honom lite igen på torsdag eller fredag.
Nej nu blev klockan mycket igen, ska nog göra som Lewis och säga godnatt :)
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0