Tävlingsdax igen

Ännu en vecka närmar sig sitt slut, bara en helg kvar som kommer innehålla tävlingar i Örebro för hela slanten :) Har båda hästarna anmälda till 120 både lördag och söndag, det blir dock lite ändringar då det är mycket strykningar imorrn, har visserligen 8 hästar mellan starterna men hur bra hjälp jag än har så kommer det bara bli halvgjort arbete. Första klassen på tävling är grabbarna gärna lite extra spända och behöver gott om tid för att kunna fokusera så bra som möjligt. Stryker helt enkelt Sammi imorgon och lägger fokuset på Skurtan :) Antagligen följer båda med på söndag, har missat att läsa på i TR och kan inte ha Sammi till div1-laget som det var tänkt, spelar definitivt ingen roll för honom men lite onödigt av mig att lova bort mig när jag inte får starta ;) Hur som helst så är det mkt mer starter i 120 avd B på söndag så antingen får båda hoppa där eller så hoppar Sammi bara 110n för att få en riktigt lätt runda i kroppen. Jaja, den som lever får se :)
 
Idag har alla hästar varit fantastiskt duktiga. Mina nya kompisar sköter sig utmärkt och Daimen har galopperat snällt flera varv :) Trimmat 43an och hoppat Clintan som båda var fina :) Skurtan trimmade och var pigg och glad, Sammi fick hoppa lite och känns bättre och bättre hela tiden igen :)
Nu ska jag sova lite, tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0