To much

Det är lite mycket nu, och blogglusten är inte precis jättestor.. Svinkallt och snöstorm, fryser i stort sett hela dagarna, hästarna går överlag bra, alla unghästar är fantastiskt duktiga och Daimen har verkligen gått från att vara en brötig unghingst till världens gulligaste valack, och så begåvad :) Rids i alla gångarter, byter galopp osv redan nu. Hoppas att han inte hamnar i någon växtfas eller liknande lagom till 3-årstestet :)
Hoppat Sammi på kvällen för Arnold och han var milt sagt en katastrof, har känts väldigt fin sista dagarna men idag var det så dåligt som bara han kan lyckas med.
Dessutom börjar Grevagårdens tävlingar tidigare än planerat, jag har inte hunnit tvätta och känner mig bara oerhört irriterad. Kom in för en dryg timme sen, frös så att jag inte kunde tänka klart och var vrålhungrig efter att ha levt hela dagen på några mackor, tog upp telefonen och insåg att laddaren var kvar i stallet. Halleluja. Nu är laddaren hämtad, jag är uppvärmd i duschen och har tryckt i mig en matlåda. Ska nog sova nu, får packa imorgon, det är inte läge att inse att jag inte har några rena kläder, bara smutsiga vita ridbyxor och att min linsvätska visst är helt slut föränn jag har sovit några timmar.
 
På återseende.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0