Uppdatering från

Världens sämsta uppdatering, det är dock full fart, skulle kunna finnas massor att skriva om men har haft lite andra prioriteringar :) Har förutom alla våra fina hopphästar denna vecka stiftat bekantskap med både en omänskligt gullig B-ponny modell mindre samt en grymt häftig 3-årig dressyrkuse med tillhörande dressyrsadel som gav mig träningsvärken allan på 20 minuter :)
Idag har Elin och Claudia åkt mot Belgien och Lanakens tävlingar med 6 hästar, finns ett gäng kvar här hemma till mig med, går ganska lätt nu när solen börjar värma och det är ljust länge på eftermiddagarna, tänk vad otroligt mycket lite värme och ljus kan göra! Dessutom är det snart sommartid, hoppas temperaturen kan stiga över 5 grader då också ;)
Har ägnat en stund av kvällen åt att läsa på lite om 3-årstestet, är ju en del förändringar motför tidigare år och kan vara bra att ha koll på i tid vad som förväntas för att ha hästarna så väl förberedda som möjligt.
 
Nu ska jag sova lite, på't igen imorgon bitti! :)
Tjingeling
 

Kommentarer
Postat av: Lina holmbom

Jag satt faktiskt och läste igenom reglera igår för treårs ;)
När har du beräknad fölning då? =)

2013-03-30 @ 06:23:28
URL: http://skrotpiloten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0