fina hästar

Förutom att jag vaknade kl 05 imorse av att jag hade hästar på gräsmattan så har det varit en rätt grym dag :) Fixade i ridhuset efter frukosten, lunchfodrade och red ett par innan Arnolds träningar började. Har sedan hoppat tre fina hästar, har till och med inte ridit skitdåligt även om det var långt ifrån perfekt :) Började med 4-åriga Corum (e. Cornet Obolensky) som var superduktig! Var väldigt snäll och stabil, och hoppade fint!
Hoppade sedan Sammi och en till fin 6-åring som jag ska rida i Kumla i helgen. Sammi är grymt mycket enklare att rida mellan hinderna nu, i alla fall sålänge det inte står någon häst i närheten ;) Den andra 6-åringen var det första gången jag hoppade, satt lite på den igår och gillar den supermycket, jätterolig att rida!

Nu ska jag sova lite, imorron blir det full fart! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0