fredag

Det närmar sig slutet på ännu en vecka. Den här dagen har inte blivit som tänkt men än dock ganska produktiv vid närmare eftertanke :) Först blev bästa Alicia plötsligt magsjuk efter frukosten när vi red dom första hästarna och fick bege sig hemåt illa kvickt, tapper rackare det där som jobbar på utan ett ord tills det bokstavligen inte går längre, krya på dig! :))
Hade tänkt rida ett gäng till men fastnade i torvning istället, har varit lite brist på den varan sista dagarna så nu kunde jag passa på att mocka ur och lägga in ny torv i dom flesta boxarna. Tur att jag inte tänkte på vad jag gav mig in på förrän jag fått upp farten, det blir rätt många boxar när man är själv....;) Nu har i alla fall alla hästar ny mysig, fluffig torv att sova på inatt, imorrn ska jag försöka masa mig upp lite extra tidigt såatt jag hinner rida ett gäng och fixa allt annat, dax att kolla till Fina och sen sova med andra ord :)

Justja, Elin och tjockdockan vann GP-kvalet i Henriksdal idag, grymt!! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0