Ganska felfritt i Kumla

Tillbringat dagen till största del på Örsta Kulle och regionala tävlingar. Elin har ridit några och jag har haft med Sammi och Maneten :) Sammi lyckades nästan inleda med att ge mig markkänning, fick total sadeltvång när jag kom in på framridningen och gjorde några fina krumbukter. Var överlag rätt spänd på framhoppningen också, men väl inne på banan var han felfri och gjorde nog sin bästa runda någonsin :) Hoppade till och med inte skitdåligt, och var framförallt väldigt jämn för att vara honom.
Red rätt dåligt på Maneten i 120 men repade upp det till 125en och red felfritt där istället :) Imorgon hoppar båda kusarna 130, blir skoj! Vi konstaterade innan idag att jag faktiskt har tre 6åringar nu som ligger rätt väl i fas och kommer hoppa 130-135 i år, börjar få det väl förspänt :) Rider dessutom några riktigt fina 4åringar som ska ut snart, man kunde haft det sämre ;)

Nu har jag, Elin och Nina Esc-mys, sen blir det lite sömn inför morgondagens tillställning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0