Icke välkommen förkylning

Kände mig rätt pigg imorse, är motiverad till tusen att jobba med kusarna osv. Under dagen har huvudet och halsen blivit tjockare och tjockare, red några hästar före lunch som var fina. När vi ätit hamnade jag sovandes i sängen en dryg timme innan jag gjorde ett nytt försök. Gav upp efter bara en häst när orken tog slut och klockan närmade sig 18, hade bara blivit dålig kvalité på träningen så kunde lika gärna låta bli. Sammi fick gå ut i hagen och Skurtan fick träna själv i ridhuset istället :)

Nu ska jag snart gå och plocka in min lilla vildhäst och sen försöka sova i allt snorande, imorgon tänker jag vara jättepigg!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0