Bra ledig dag

Full fart idag! Uppe tidigt, trimmade Skurt och mockade åt mina kusar av bara farten :) Hamnade sedan en timme i soffan under en filt med oboy och mackor till frukost och nyhetsmorgon på TVn, typ dom bästa mornarna!
Brassade iväg till Loviseholm vid 10 och har ägnat dagen där. Ridit lite och bara umgåtts, så himla skönt :)
 
Imorgon ska jag ta en lite halvlugn morgon, sova tills jag vaknar, städa lite i mitt hus och sedan trimma Skurt och rida ut på Fina innan jag bjudit in mig själv till en eftermiddag och kväll med stall och Idolmys på Loviseholm :) Stackars människor, min nya rallyräka till bil blir deras död eftersom att det resulterar i att dom får stå ut med mig nästan för jämnan numera :)
 
 
Fick bland annat rida lite på min gamla kollega Northern Clawfinger (f.09 e. Clinton-Contender) idag, en sån där kuse som man blir glad av :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0