Effektiv dag

Vet inte vad som hände idag men speeden infann sig efter en lång natts sömn och ett par Alvedon till frukost, Amanda har haft ledigt men jag hade lite tur o fick praktikanthjälp och hann både fixa klart stallet och rida dom tre kusarna som ska tävla på lördag innan kl 13 :) Det är 4-åringarna Scoop (Stakkato-Escudo) och Enzo (Caressini L-Ralmé Z) samt 6-åriga Petit Salu (Perigueux-Silvio) som ska få lufta sig i Kumla. Det blir även Scoops tävlingsdebut, kan bli både spännande och underhållande. :)
Efter en snabblunch fixade vi klart det sista i stallet och sedan har jag ägnat resten av dagen åt att snabbstäda min hall eftersom att jag hade ungefär en halv höbal på golvet, ridit på Fina och till sist lagat mat (!). Nu sitter jag i soffan och kikar på I huvudet på Gunde Svan, imponerande person minst sagt.
 
Li Lucy (f. 05 e. Jeopardy-Concorde) på tävling i Kramfors 2010
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0