Fluffiga grabbar och fin Fina

Rullat på bra i stallet idag, hästarna har varit snälla och jag & Amanda har varit rätt effektiva, skönt! Trimmade Fina lite när vi var klara, det är fortfarande korta pass och mest bara rakt fram men nu börjar det ändå likna lite mer trimning än bara åka runt några varv. Hon har inte den bästa ridbarheten i grunden men med hennes hoppning i bakhuvudet så är det inte svårt att hålla motivationen uppe ändå :)
Gav Sammi lite egentid när jag ridit klart, om Skurt blivit fluffig så är det ingenting mot Sammi... Han ser verkligen ut som en nallebjörn nu! Han har nån vecka kvar att vila så håret får sitta kvar ett tag till, dessutom har han fått utslag sedan sist jag klippte så är egentligen inte jättesugen på att ta bort pälsen en gång till även om det verkar bli ett nödvändigt ont.
 
Nu har jag ägnat hela kvällen åt soffhäng, blir tidig kväll så kanske jag blir sugen på morgonpass imorrn igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0